Blogg
  • Forside
2016
02
13

Våre beste tips og råd – DEL 3!

I denne delen er det PT Jessica som kommer med sine beste tips og råd. Jessica brenner for bevegelse, treningsglede og rumpetrening!

  1. Ønsker du en spretten og flott bakende? Da må du trene styrketrening for rumpa! For å bygge rumpe, tren tunge Markløft, Knebøy og rumpeløft som Glute Bridge og Hip Thrust. Tunge løft vil bygge rumpa di både sterk og stor!  Donkey Kicks og kamskjell kan heller være tilleggsøvelser du gjør på slutten av treningsøkten for å kjenne sviende følelsen i skinka :)
  2. Tøft å komme seg ned på trening om morgenen? Gjør klar treningsbag’n på kvelden i forveien, så blir det lettere å stå opp på morran og komme seg ned på treningssenteret.
  3. Er det en øvelse du skal satse på for sterk kjernemuskulatur, så er det planken! Planken er statisk trening av kjernemuskulaturen, hovedsakelig de lange dyptgående ryggmusklene og magemusklene. De musklene danner kroppens eget vektløfterbelte,  og er viktige muskler i all styrketrening og annen aktivitet, fordi de skaper buktrykk og hjelper til å stabilisere overkroppen. Kjekt å ha en sterk kjerne når man trener de tunge knebøyene, ikke sant? 😉

Så nå har du noen nyttige tips og råd for kommende uke!

Hilsen Teamet!

 

Kommenter
0