Blogg
  • Forside
2016
03
10

Våre beste tips og råd – DEL 6

Vi fortsetter å levere våre beste tips og råd til DEG, og denne uken har Chris og Jessica følgende å dele:

1. Du ønsker å gå ned i vekt, bli sterkere og få bedre kondis – alt på en gang med vet ikke hvordan du oppnår dette? Burde man fokusere på fettforbrenning, maksimal styrke eller løpe intervaller? Svaret er enkelt. GÅ NED I VEKT. Ja, når du mister kilo på kroppen, er det lettere for kroppen å forflytte seg selv, og dermed vil også kondisjonen din bli betraktelig bedre, siden det blir lettere å løpe. Begynn med å spise mer grønnsaker, renere råvarer og begrens godteri og brus, tren 2-3 ganger i uken med den typen trening du syns er gøy, så vil du se en forbedring :)

2. Velg øvelser som er morsomme og effektive. Prioriter øvelser som trener de store muskelgruppene enten målet er ned i vekt, stramme opp, styrke eller mer muskler. Bli god på basics!

3. Gode vaner avler nye gode vaner. Gjør små endringer hver uke, hold på den nye vanen til den sitter. Deretter neste vane.

5. Finn din egen vei!

Hilsen Teamet :)

Kommenter
0